Roeselaarse Tweeps trekken op uitnodiging van Tom Vandenkendelaere op 4 juni naar het Europees Parlement in Brussel voor de vijfde "Meet & Tweet Roeselare". Tijdens deze netwerkavond belicht men Roeselare vanuit een Europees context.

In samenwerking met MINT Europe en Europarlementslid Tom Vandenkendelaere legt "Meet & Tweet Roeselare" een bus in vanuit Roeselare naar het Europees Parlement in Brussel waar de inschrijvers even achter de schermen van deze gigantische machine kunnen kijken. De avond wordt afgesloten met een lunch in het Europees Parlement. De bus brengt ons nadien terug naar Roeselare (parking expo hallen).

Europarlementslid Tom Vandenkendelaere zal de mensen vergezellen en rondleiden.

Organisatoren Tim Verholle en Gene Vangampelaere: "Tom Vandenkendelaere was al enkele keren aanwezig op onze Meet &Tweets en toen zeiden we eens al lachendde volgende keer organiseren we het in het Europees Parlement in Straatsburg hé. Het is dan wel geen Straatsburg geworden, maar Vandenkendelaere nam ons gegrap blijkbaar heel serieus en kwam zelf met een voorstel op de proppen".

• 17:30u: verzamelen parking EXPO hallen
  • 17:45u: vertrek bus in Roeselare (stipt!)
  • 19:15u: aankomst bus aan het Europees Parlement
  • 19:35u: uitdelen badges en security checks, rondleiding EP door medewerker van Tom Vandenkendelaere, nm. Dhr. Christophe Vermeulen.
  • 20:00u: aankomst aan ledenrestaurant van het Europees Parlement
  • 20:15u: voorgerecht met welkomstwoord en presentatie van Tom Vandenkendelaere
  • 20:45u: hoofdgerecht met presentatie Mint Europe
  • 21:15u: dessert
  • 21:40u: vertrek bus uit Brussel
  • 23:10u: aankomst bus in Roeselare

Aansluiten in de loop van het programma is onmogelijk. Het volledige programma wordt gratis aangeboden.

Snel inschrijven is de boodschap want de plaatsen zijn beperkt. Klik hier om in te schrijven

Klik hier voor meer info over meet & Tweet Roeselare