In maart start de stad Roeselare met een centraal contactnummer voor haar stadsdiensten: 1788

Daarmee wil het stadsbestuur nog meer inzetten op een klantgerichte dienstverlening.   Wie een algemene vraag heeft of iets wil melden met betrekking tot het openbaar domein zal het nummer 1788 kunnen bellen. Dat nummer is gratis.

  • Surfen kan ook via www.1788.be,
  • e-mailen via 1788@roeselare.be
  • Roeselare kiest ook voor WhatsApp:  op  het nummer 0499 92 1788 (niet om te bellen/sms'en)

Kan er iets verbeterd worden in jouw buurt of straat? Heb je klachten, vragen of suggesties voor de stad? Neem gerust contact op met onze stadsdiensten.  via het verkort nummer 1788

Opgelet : Dringende zaken zoals noodhulp meld je bij de politie via het nummer 101.

Burgemeester Kris Declercq : "We willen er vooral voor zorgen dat de telefoon steeds snel wordt opgenomen. Om zo snel & effioeënt te kunnen helpen. Sommige mensen doen dergelijke zaken ook liever online. Daaroom ook de webstek www.1788.be & de App WhatsApp. Men kan dan ook makkelijk een fotootje of filmpje toevoegen".


Overigens worden de openingsuren van de stadsdiensten uitgebreid.  De dienst burgerzaken is voortaan ook op maandagavond open van 16u tot 19.30u.  Voor bouwdossiers en woonpremies kan je er op zaterdagochtend terecht.  Vanaf 6 maart kan je op afspraak langskomen.

 

  • Informatie & Communicatie