N°4 - 24/08/2014

Beste vrienden van CD&V Roeselare,

Terwijl u hopelijk nog volop mag genieten van de zomervakantie, zijn we bij CD&V naar jaarlijkse gewoonte opnieuw een gezellige Zomerhappening aan het plannen. Het waren drukke maanden voor onze mandatarissen, leden en vrijwilligers, die tijdens de campagne voor de ‘moeder aller verkiezingen’ het beste van zichzelf gaven.

Dit jaar willen we dan ook een Zomerhappening aanbieden, waar we vooral gezellig kunnen samenzijn. U krijgt er de kans om met onze burgemeester, schepenen, raadsleden en volksvertegenwoordigers even na te praten en van gedachten te wisselen over wat er nog zit aan te komen. We komen bijeen op zondag 31 augustus vanaf 12u00 in zaal De Zilverlink (Meensesteenweg 412 te Roeselare).

Voor 10 euro bieden we een halve kip met fijne groenten en frietjes aan, inclusief aperitief en koffie.
KLIK HIER OM U ONLINE IN TE SCHRIJVEN
Betalen kan op rekeningnummer op brk : BE60 7775 5013 4970 met vermelding van ‘zomerhappening 2014 + aantal personen’.

Vriendelijke groeten,

Klaas Keirse
Voorzitter CD&V Roeselare

1ste Quiz Vrouw & Maatschappij

Vrouw & Maatschappij Roeselare nodigt alle dames én heren uit naar haar 1e Quiz op vrijdag 12 september 2014.
Het wordt een superleuke avond waarop eenieders kennis over vrouwen grondig getest wordt. Ook jij bent meer dan welkom met een eigen quizploeg.

• Aanvang 19 uur
  • Deelnameprijs : 20€ per quizgroep (max. 4 personen)
  • Inschrijven kan -voor 7 september- bij Voorzitster Jannick De Poorter. Per mail jannick7@hotmail.com of telefonisch : 0475/28.22.35

In Roeselare gaan vanaf januari de eerste volkstuintjes open: op de site "de Wallemeers" wordt 2.200 vierkante meter voorzien voor 25 gebruikers.

Burgemeester Luc Martens : "We nemen ons bestuursakkoord ernstig: mensen samenbrengen, de band met de natuur versterken, de stad vergroeien... De volkstuintjes die we ter beschikking stellen kunnen daartoe bijdragen. Nu doen we alvast een eerste stap. Er volgen er nog".

Tijdens elke gemeenteraad worden tal van beslissingen genomen waarin CD&V Roeselare het verschil maakt. Dingen die je soms nauwelijks hoort of ziet in de pers !
In het gloednieuwe krantje "Roeselare Vooruit" kijk je mee op de eerste rij naar wat daar gebeurt. De Roeselaarse CD&V-fractie werkt hard in de gemeente- & OCMW-raad. Fractieleider Dirk Lievens nam namens de CD&V-fractie het initiatief om het nieuwe magazine "Roeselare Vooruit" te lanceren.

Positief opbouwend, met een duidelijke kijk op de toekomst voor deze stad. Voluit werkend aan een Goed Gezind Roeselare.

Onze ploeg mandatarissen wil écht naar jou luisteren. Ze houden graag de vinger aan de pols & staan open voor wat de mensen bezig houdt.
Ongetwijfeld kom je onze gemeenteraads- & OCMW-raadsleden wel eens tegen op één van de talrijke activiteiten in onze stad. Spreek hen gerust aan, ze staan open voor jouw mening.

Wat vind jij ervan ? Heb je een voorstel ? Iets dat beter moet in je buurt ? Laat ons iets weten. Doe het Nu ! Stuur jouw reactie naar roeselarevooruit@telenet.be

Je kan het magazine lezen op de website:

Senioren starten werkjaar

Onze CD&V senioren starten in het nieuwe werkjaar met hun maandelijkse bijeenkomsten. Eerste afspraak op donderdag 4 september om 9u30. Schepen Filiep Bouckenooghe komt toelichting geven over het Meerjarenplan van de stad Roeselare & de impact op het seniorenbeleid.

De Roeselaarse seniorenwerkgroep is één van de meest actieve CD&V-seniorengroepen van ons land. Een dikke pluim ook voor onze voorzitter Marc Himpe & zijn dynamisch bestuur!