29/12/2015

Roeselare was dit jaar een warme, bruisende & ondernemende stad. In een filmpje met 135 beelden vertellen we het verhaal van onze stad in 2015. Niet met de intentie om volledig te zijn, daarvoor gebeurde ook té veel... Maar gewoon 5 minuutjes Goed Gezind terugblikken. Hopelijk geniet je ook een beetje mee.

CD&V Roeselare nodigt je van harte uit op haar nieuwjaarsbijeenkomst op zondag 10 januari 2016 -van 11uur30 tot 14uur- in De Nieuwe Gilde , Henri Horriestraat 31, Roeselare.
Breng gerust familieleden mee. Iedereen is welkom.

Voorzittersverkiezingen
Vooraleer het glas te heffen, verkiezen we eerst een nieuwe algemeen CD&V-voorzitter voor onze afdeling en nieuwe voorzitters voor JONGCD&V, Vrouw & Maatshappij & de CD&V-senioren. Enkel CD&V-leden uit Roeselare kunnen hiervoor hun stem uitbrengen.

Nieuwjaarstoespraak door Senator Steven Vanackere
Samen met onze mandatarissen en bestuursleden genieten we na de toespraak samen van het dessertenbuffet.

Vooraf inschrijven is verplicht : www.roeselare.cdenv.be/nieuwjaar. Geen computer? Bel dan: 0475/28 22 35

Kandidaten voorzittersverkiezingen CD&V Roeselare:

Kandidaat Voorzitter CD&V Roeselare

Jannick De Poorter

Kandidaat Voorzitter CD&V-senioren

Marc Himpe

Kandidaat Voorzitter Vrouw & Maatschappij

Sharon Linclau

Kandidaten Voorzitter JONG CD&V

Bjorn Van Neste
Xavier Deruytter

Met vriendelijke groeten,

Jannick De Poorter
Voorzitter CD&V Roeselare a.i.

Stad Roeselare krijgt een mooi eindejaarsgeschenk van minister Joke Schauvliege : de Stad krijgt 250.000 euro subsidie voor de groene invulling van de Stationsbuurt & de Trax-site. Onze stad werd immers uitgeroepen tot Vlaams Laureaat van de projectoproep "Natuur in je buurt". Da's goed nieuws om 2016 in te zetten.

Wil jij ook die WIJ-Eindejaarskrant doornemen ? Vraag ze aan onze CD&V-mandatarissen of lees de krant online. Even terugblikken op 2015 & meteen ook vooruitkijken naar 2016!

Op zaterdag 9 januari vindt de Nationale Nieuwjaarsreceptie van CD&V plaats in 'De Shop' in Antwerpen.
De receptie vangt aan om 17u en eindigt omstreeks 20u. Onze partijvoorzitter Wouter Beke geeft zijn nieuwjaarsspeech om 17u50.

Klik hier om je te registeren voor de nationale nieuwjaarsreceptie en indien gewenst zich inschrijven voor de busdienst.

De bus vertrekt om 15u25  in Roeselare, Accent Business Park, Kwadestraat 153.
Opgelet: enkel toegang voor leden op vertoon van de lidkaart of bevestigingsmail.